onsdag den 17. juni 2009

Ny blogger

Jeg er ny blogger, og har længe gået og tænkt, om jeg skulle gøre det. Mange gange har jeg lyst til at dele noget, eller bare at skrive det på nettet, og se om folk de læser det. Det er så altid endt med, at jeg er ladet være, da jeg har tænkt 'hvem rager det?' - 'gider folk læse det?' - 'spilder jeg ikke internettets værdifulde båndbredde?'. Men hver gang er jeg kommet i tanker om EkstraBladets hjemmeside og fundet ud af, at jeg alligevel ikke bliver nettets slemmeste.

Hvad handler denne blog om? Se det aner jeg ikke selv. Jeg kommer nok til at skrive om musik, som er det jeg til dagligt beskæftiger mig med. Jeg vil nok skrive om folk jeg for tiden dyrker, og hvad jeg studerer. Hvordan jeg studerer det, hvordan jeg researcher. Hvis jeg ikke gør, kan man jo altid spørge ind. Jeg vil nok skrive om tips og tricks jeg finder ud af mht til øvning, komposition, undervisning, musikproduktion og andre ting som interesserer mig. Måske endda jeg fortæller om mine bedrifter inden for sushi, cubing og bonsai? Hvem ved.

Hvor tit? Jeg har ingen anelse.

Hvor spændende bliver det? Mega nedern...

Har du læst det hele? Tak for din tid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar